11 Ağustos 2012 Cumartesi

kocaman bir üzgün surat :((

Fırat blog aç ve içindekileri oraya at demişti. Bende içimdekileri buraya atmaya geldim ama bu sefer ki yazım iç karartıcı. Şuan çok canım sıkkın. Ben hiç mutlu olamıcam mı? Hep yalnız mı olcam? Yalnızlık ne demek gayet iyi biliyorum. Ben arkadaşlarım olsun, onlarla gülüp eğleneyim istiyorum. Mutlu olabileceğim bir sevgilim olsun istiyorum. Aslında sevgiliyi boşver, sevgiliye hiç gerek yok. Bir tanede olsa iyi bir arkadaşım olsun yeter. Bir tane arkadaşa bile razıyım. Yeter ki olsun. Çok sıkıldım çok. Mutlu olmak istiyorum. İnsanlar beni neden sevmiyor ki? Anlamıyorum. O kadar kötü bir insan mıyım? İyi bir insan olsam da bunun ne yararı var ki aslında. İyi insan olmak arkadaşının olmasına yetmiyor işte.Yalnızım çok yalnızım. Yalnızlığa mahkumum. İlerde yalnız, huysuz bir yaşlı olarak ölücem. Zaten evlenmekte istemiyorum. Evlenip de erkek dırdırı dinlemek istemiyorum. Bir erkek yüzünden kendimi yıpratmak, üzmek istemiyorum. Erkekler bizleri üzmek için mi var?  Beni dinleyecek birine çok ihtiyacım var. Ona içimdekileri anlatabilsem ne güzel olur.
Ben artık beni seven arkadaşlarım olsun istiyorum. Arkadaşlar değil de arkadaş olsa da olur. Yeter ki olsun!! Resim olarak size kocaman bir üzgün surat koyuyorum :((( Şuan üzgünüm :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder