10 Ağustos 2012 Cuma

Göçle her şey yeniden

Göç etmeyi en iyi bizler biliriz. Bir ortama alışmanın ne kadar zor olduğunu, okulun o berbat ilk gününü. Okulun ilk günlerinden hep nefret etmişimdir. Sürekli okul değiştirdiğim için. Bu lisedeki 3. senemde 3. okulum. Yine yeni bir yere taşındık. Bu sefer son ama ben de çok sıkıldım sürekli yer değiştirmekten. Artık üniversiteye gidince yeni bir yere taşınıcam. Okula gidersin herkes sana tuhaf tuhaf bakar. Ama kimse seninle konuşmaz. O berbat okulun ilk günleri. Dedim ya yine yeni bir okula geldim. Umarım bu sefer okulumun ilk günü iyi geçer. Nerden nereye geldim. Ne diyordum ben? Hm bir yere alışmanın zor olduğunu söylüyordum. Geldiğin yeri, arkadaşlarını, bıraktığın her şeyi özlersin. Sevdiğin insanları bırakmak zordur. Onları bırakmak istemezsin ama mecbursundur ve oradan göç edersin. Yeni arkadaşlar, yeni okul, yeni çevre... Umarım bu sefer gerçekten bu okul benim için iyi olur. İyi arkadaşlar, iyi ortam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder